Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να αλλάξω πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;
Η διαδικασία αλλαγής παρόχου είναι πλέον πολύ εύκολη και η υπογραφή του συμβολαίου σας μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά από το κινητό σας.
Υπάρχει επιπλέον χρέωση για την αλλαγή παρόχου;
Δεν επιβαρύνεστε με κάποια χρέωση για την αλλαγή παρόχου.
Ποιος θα κάνει τη διανομή του ηλεκτρικού ρεύματος;
Αρμόδιος για την διανομή της ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα είναι ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ).
Σε περίπτωση βλάβης που θα πρέπει να καλώ;
Σε περίπτωση βλάβης θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο Διαχειριστή του δικτύου ΔΕΔΔΗΕ καλώντας στο 11500 είτε μέσω της Διαδικτυακής εφαρμογής για δήλωση βλάβης.
Ποιο είναι το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρία Ενέργειας;
Με κληρονοµιά 160 ετών και µε αδιαµφισβήτητη την εµπειρία και τεχνογνωσία της εταιρείας στο χώρο της ενέργειας, το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας εγγυάται ασφάλεια, αξιοπιστία και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες ενέργειας σε οικιακούς, βιοµηχανικούς και επαγγελµατικούς καταναλωτές. Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας προσφέρει προϊόντα φυσικού αερίου, ηλεκτρικού ρεύµατος και συνδυαστικά πακέτα σε όλη την Ελλάδα, ενώ η συνεχής γεωγραφική επέκταση της επιχειρηµατικής δραστηριότητας είναι βασικό στοιχείο του στρατηγικού σχεδιασµού της εταιρείας. Παράλληλα, µέσα από τις συνεργασίες µε κορυφαίες εταιρείες όπως η Vodafone, η Alpha Bank, η Mondial Assistance και η Interamerican, η εταιρεία έχει εξασφαλίσει σηµαντικά δωρεάν προνόµια για τους πελάτες της, δημιουργώντας ακόµα µεγαλύτερο όφελος και προστιθέµενη αξία για τους ίδιους.
Τι γίνεται με την εγγύηση που έχω καταβάλει στον προηγούμενο προμηθευτή;
Η εγγύηση που έχετε καταβάλει στον προηγούμενο προμηθευτή συμψηφίζεται και επιστρέφεται μέσω του τελικού λογαριασμού που θα λάβετε. Σε περίπτωση πιστωτικού υπολοίπου, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον προηγούμενο προμηθευτή σας, προκειμένου να σας επιστραφεί το ποσό.
Τι είναι η εγγύηση και γιατί προκαταβάλλεται;
Η εγγύηση είναι ένα ποσό που χρεώνεται στον 2 ο λογαριασμό και επιστρέφεται κατά τη διακοπή ή λήξη της σύμβασης. Σε κάθε περίπτωση ωστόσο, εφόσον ενεργοποιηθεί πάγια τραπεζική εντολή για την εξόφληση των λογαριασμών, το ποσό της εγγύησης είναι μηδενικό.
Ποια είναι η συχνότητα έκδοσης των λογαριασμών;
Οι λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου εκδίδονται σε μηνιαία βάση, ως τρεις έναντι και ένας εκκαθαριστικός για οικιακούς πελάτες. Ωστόσο, με την υπηρεσία «Μέτρα Μόνος Σου» έχετε τη δυνατότητα να καταχωρείτε την ένδειξη του μετρητή σας και να λαμβάνετε κάθε μήνα εκκαθαριστικό λογαριασμό.
Έχω τη δυνατότητα να δηλώνω τη μέτρηση μου;
Με την υπηρεσία «Μέτρα Μόνος Σου», έχετε τη δυνατότητα να καταχωρείτε την ένδειξη του μετρητή σας και να λαμβάνετε εκκαθαριστικό λογαριασμό κάθε μήνα. Επιπλέον, ενεργοποιώντας τις ειδοποιήσεις, λαμβάνετε δωρεάν στο κινητό σας μήνυμα με την επόμενη ημερομηνία καταχώρισης.
Ποια είναι τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για καταχώριση νέας αίτησης ή αλλαγής ονόματος;
Για Οικιακούς πελάτες:
  • Τελευταίος λογαριασμός κατανάλωσης προηγούμενου προμηθευτή
  • Αντίγραφο ταυτότητας ή διαβατηρίου
Για Επαγγελματίες:
  • Τελευταίος λογαριασμός κατανάλωσης προηγούμενου προμηθευτή
  • Αντίγραφο ταυτότητας ή διαβατηρίου νόμιμου εκπροσώπου
  • Νομιμοποιητικά έγγραφα ανάλογα τη νομική μορφή της εταιρείας
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ 2120003014
09.00-17.00 ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ισχύει αστική χρέωση)
© 2024 | All Rights Reserved | Powered by PROTOCOL